منتدى الشهيد العظيم فيلوباتير مرقوريوس ابوسيفين بقريه الحمام
هلاً وسهلا بك عزيزي الزائر نورتنا في منتدي الشهيد العظيم فيلوباتير مرقوريوس نتمني ان تكون
سعيد وانت بداخل المنتدي وقضاء وقت ممتع تفيد وتستفيد


منتدى الشهيد العظيم فيلوباتير مرقوريوس ابوسيفين بقريه الحمام

+منــــتـــــــــدى مسيحـــــــــــــــــــــــى+
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخولالاجبيه المقدسهصفحه المنتدى على الفيس بوك
.. أهلاً بمن أتانا بتحية وسلام .. .. يريد منا ترحيباً بأحلى كلام .. .. يريد أن ننرحب به للإنضمام .. .. إلى مركب أعضاءنا الكرام
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» برنامج اية لكل يوم على جهاز الكمبيوتر بتاعك
السبت يوليو 19, 2014 1:10 pm من طرف كماللل

»  موسوعة موسيقى الترانيم .... متجدد جميع ترنيمه هتلاقيها هناااااااا وبس على منتدى ابى سيفين بالحمام
الجمعة مايو 24, 2013 4:24 am من طرف خــــاطــى وراجـــع

» احدث شريط ترانيم للمرنم مينا موريس انسان بسيط 2013
الجمعة مايو 24, 2013 4:22 am من طرف خــــاطــى وراجـــع

» موسوعة موسيقى الترانيم .... متجدد جميع ترنيمه هتلاقيها هناااااااا وبس على منتدى ابى سيفين بالحمام
الجمعة مايو 24, 2013 3:36 am من طرف خــــاطــى وراجـــع

» ترنيمة"احساس غريب"اهداء لقداسة البابا شنودة"كلي
الجمعة مايو 24, 2013 3:32 am من طرف خــــاطــى وراجـــع

» أحدث أنواع السيارات والليموزين والخدمات السياحية
الخميس سبتمبر 06, 2012 1:53 pm من طرف touristcar

» الطفل الذى ابكى يسوع
الأحد يونيو 24, 2012 2:12 am من طرف yasa adel

»  كل تأملات قداسة البابا شنودة الثالث †+† اعداد استاذ نظير جيد†
الثلاثاء أبريل 24, 2012 10:43 pm من طرف خــــاطــى وراجـــع

» حصرى2010 وصل وبقا عندنا هنـــــا شريط( يا سبب وجودى )لـ فريق الحياة أفضلCdQ 160 Kbp
الثلاثاء أبريل 24, 2012 10:41 pm من طرف خــــاطــى وراجـــع

التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
منتدى
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث

شاطر | 
 

 ازاى تعررف صاااااحبك؟؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Nana
Admin
Admin
avatar

عدد المساهمات : 78
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 27/05/2011

مُساهمةموضوع: ازاى تعررف صاااااحبك؟؟؟   الجمعة أكتوبر 07, 2011 4:56 am

عاوز تعرف صاحبك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


عاوز تعرف صاحبك
الاول لازم تعرف اننا كلنا فينا عيوب ومميزات
يعني كلنا بنجمع بين الصفات المتناقضه
كل شخص جواه جزء من كل الصفات
يعني حتلاقي جواك صفه الكرم والبخل
وحتلاقي الذكاء والغباء والشهامه والنداله
وكل الصفات موجوده بنسب متفاوته
والصفه اللي بتطغي علي باقي الصفات هي دي الصفه المميزه للشخصيه
تعالي بقي طبق الكلام ده علي صحابك
وحدد كل واحد ايه الصفه المسيطره فيه

صاحبك البخيل
تلاقيه دايما اخر واحد يحط ايده في جيبه وانتم قايمين من علي القهوه
علشان تحاسبوا القهوجي

صاحبك الغبي
اخر واحد يضحك علي نكته قالها واحد تاني وتلاقيه بيضحك بصوت عالي

صاحبك المغرور
دايما يتكلم عن انجازاته اللي عملها
ودائم التحدث عن المهارات اللي عنده
ومش عند غيره وتلاقي امكانياته اقل بكتير من طموحاته

صاحبك البكاش
الكذاب يعني يحكي لك حاجه النهارده
وتاني يوم يحكي لك نفس الحاجه بصوره تانيه خالص

صاحبك الندل
اول واحد يجري لما ابو البنت اللي انت ماشي معاها
يقفشك وانت ماسك ايدها

صاحبك الحقود
قليل الكلام علي وجهه ابتسامه مالهاش ملامح
تزيد الابتسامه دي لما تتمسك في خانه اليك
وانت بتلعب طاوله وهو بيتفرج عليك

صاحبك اللي تصاحبه
هو اللي تلاقيه وقت الضيق
اللي يحب لك الخير
اللي ما يزعلش لما يلاقيك ناجح
اللي ينصحك ويشدك ناحيه الخير والالتزام
اللي يزعل لزعلك ويفرح لفرحك
اللي يرد غيبتك
اللي تحس انه اكتر من اخوك

والمثل الشعبي بيقول
اعرف صاحبك وعلم عليه
يعني يا اما علامه صح او علامه اكس

مش كده ولا ايه؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
ازاى تعررف صاااااحبك؟؟؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى الشهيد العظيم فيلوباتير مرقوريوس ابوسيفين بقريه الحمام :: شباب x شباب-
انتقل الى: